Bemutatkozik (HerbArting)

2017/07/19

1/8

 

 - Honnan jött a márkaneved, hogy találtad ki?

 

Másfél évnyi előkészítő munka előzte meg az elindulásomat. Rögtön a legelején megtaláltam a tökéletes nevet: HerbArt. Amikor a cégalapítás, honlap lefoglalása ideje eljött, meglepődve tapasztaltam, hogy a vágyott nevet egy honlapneveket árusító cég időközben lefoglalta, majd felkínálta nekem megvételre 20 ezer dollárért. Ezt akkor nagyon tragikusan éltem meg, de nagy szerencsém volt, mert így egy sokkal jobb nevet találtunk ki, amiben a rám annyira jellemző cselekvés is benne van.


- Mi az eredeti foglalkozásod?

 

Hosszú éveket töltöttem multinacionális cégeknél beszerzési területen különböző pozíciókban. Az itt szerzett tárgyalási, beszerzési gyakorlatot remekül tudom kamatoztatni a vállalkozásomban.


- Van e a családodban Hozzád hasonlóan ügyes, Alkotó személy, avagy kitől örökölted a kézügyességed?

 

Nagyon hosszú a lista. Felmenőim vállalkozó szellemű, nyitott emberek, szüleim mindketten vállalkozók és igen kreatívak. A kézügyességemet édesanyámtól, a természet szeretetét édesapámtól örököltem, a nyüzsgő természetemet talán mindkettőjüktől - ezek ötvöződnek a munkámban.


- Már gyerekkorodban is szerettél alkotni? Mi volt a kedvenc tevékenységed akkor?


Igen, nagyon. Imádtam minden kézműves dolgot, a fő kedvencem a kötés volt, amit a mai napig űzök. Egyébként mindig is nagyon szerettem a természetben, a kertben lenni, még a kedvenc könyvem is „A titkos kert” volt. Már akkor próbálkoztam például fenyőtobozból gyógyító kenőcs előállításával például, csak nem sikerült.

 

- Mióta létezik a márkád, hogy jött az ötlet, hogy belevágj?


2016-ban hoztam létre a HerbArting márkát, ekkor a kislányom másfél éves volt. Már hosszú évek képeztem magam és álmodoztam kozmetikumkészítésről, de a végső lökést a kislányom, Kató születése adta, mivel már a kórházban jelezték, hogy nagyon problémás a bőre, számíthatunk atópiára és mindenféle egyéb problémára, így csak hipoallergén bőrkezelés javasolt. Az ő nagyon érzékeny bőrére kezdtem el kifejleszteni a termékeimet. A termékfejlesztésben remek támpontot adnak nekem a nála megjelent problémák, de szerencsére mind nekem, mind a férjemnek elég érzékeny bőrünk van, így könnyű a dolgom J

Milyen emlékeid vannak a kezdeti időkről, az első termékedről? Hogy sikerült? :)

Az első eladott termékem már teljesen a mai színvonalnak felelt meg, mivel a piacra dobás előtt másfél évig teszteltem és fejlesztettem az először piacra dobott két terméket. Természetesen, amikor a termékek fejlesztése folyt és folyik, néha igen érdekes dolgok tudnak születni J Például az uborkazselé nyers uborkából nagyon jó hatású ugyan, de elég szörnyen néz ki.


- Hogy tudod összeegyeztetni a Családot és az alkotó tevékenységet?

 

Igazából önmagában a munka és a család összeegyeztetése az, ami nem könnyű egy anya életében szerintem, hiszen egy nap csak 24 órából áll. Ha az embernek rugalmas az időbeosztása, az sokat segít a helyzeten, hiszen legalább én magam tudok elmenni a kislányomért az óvodába, a délutánt, estét együtt tudjuk tölteni és éjjel tudom folytatni a munkámat. Egy kötött munkaidőnél erre nem lenne esélyem.


- Mit szól hozzá a Családod, hogy felépítettél valami igazán egyedi megélhetési forrást?

 

Az elején féltettek, hogy mennyire lehet a vállalkozásomnak létjogosultsága, de mára látják az eredményeimet és így támogatnak. A kislányom is nagyon lelkes, már ő is próbál segíteni a matricázásban például.


- Mennyiben érzed a saját vállalkozással járó életformát könnyűnek, vagy nehéznek? Mit szeretsz benne a legjobban?

 

Alapvetően szerintem, ha valaki vállalkozó-típus, akkor élvezi a dolgot. Én ilyen vagyok, így ezt nagyon élvezem. Könnyűnek nem könnyű ez sem, de nem szeretem a könnyű utakat J A legjobban a szabadságot szeretem és azt, ha valakinek segíteni tudok a termékeimmel.

 
- Egyedül vagy, vagy többen dogoztok a termékeken?


A termékeken egyedül dolgozom, de rengeteg segítségem van a munka többi részében. Egyik fő segítségem a grafikusom, Rózsahegyi-Majer Gabi, akivel nagyon egymásra találtunk és így igazán engem kifejező, egyedi grafikák szerepelnek a termékeimen, amiket a vevők is nagyon szeretnek.

 

- Te tervezed, készíted el a termékeidet? Honnan merítesz ihletet hozzájuk?

 

Mindent én magam tervezek és készítek, és természetesen napi szinten is használom a termékeimet. Ahogy már említettem, a családunkban sokaknak van problémás, érzékeny bőre, így mindig találok olyan bőrproblémát, amire megoldást kell találnom.


- Melyik a kedvenc "feladatod" vagy munkarészed a készítés, gyártás során?

A gyártás maga, szeretek a kis boszorkánykonyhámban alkotni. A csomagolást viszont például nem szeretem, nagyon unalmas.


- Le tudnád írni, hogyan készül egy termék, az ötlettől a megvalósulásig?

 

Ha egy ötlet megfog, akkor hosszasan motoszkál a fejemben, miközben jönnek hozzá az impulzusok, illetve elkezdek sokat kutatni az adott témával kapcsolatosan, így folyamatosan képezve is magamat. Ha már konkretizálódik, összerakok egy alapreceptet, amit elkészítek és elkezdődik a tesztelés folyamata. Először mindig magamon tesztelek. Ha nekem tetszik az adott kozmetikum, odaadom többeknek az adott terméket (5-10 embernek), attól függően, hogy mi is az, majd kérem a visszajelzéseket és ezeknek megfelelően tökéletesítem a dolgot tovább. Ha megvan a célnak megfelelő, tökéletes verzió, akkor kitalálom a csomagolását és megkezdődik a grafika megalkotása, párhuzamosan a termék engedélyezési eljárásával. Ha minden összeállt elindul a sorozatgyártás.


- Mi az, ami, ha nehézség adódik, mindig feltölt, és motivál abban, hogy ez a Te utad, és csinálnod kell tovább?

 

Ha segíthetek a termékeimmel – például, ha egy baba anyukája megírja, hogy végre tudnak aludni, mert nem viszket a gyermeke lába egész éjjel vagy, ha valaki visszajelez, hogy a gyulladt popsiján segített a popsikenőcsöm, mindig feltölt. Szerencsére rengeteg pozitív visszajelzést kapunk J


- Mit gondolsz, miben rejlik az egyedi Alkotások varázsa, amiért olyan sokan vágynak rá?

 

Szerintem a szívben és a lélekben, ami bennük lakozik egy tömegtermékhez képest, ahol az alapvető cél nem a teremtés, hanem a pénzszerzés.


- Melyik a kedvenc terméked, amit a legjobban szeretsz elkészíteni?


Mindig az a kedvencem, amit éppen fejlesztek, mert nagyon szeretem  kihívásokat. Az az időszak a legizgalmasabb, amikor meg kell találnom egy problémára a megoldást és kísérletezhetek, hogy tökéletes terméket hozzak létre. 

 

- Melyik terméked a legnépszerűbb, amit a legtöbbet készítesz? 


Folyamatos kapcsolatban állok a vevőimmel és a termékeim piacra dobását hosszas tervezés/tesztelés előzi meg, így csak olyan terméket dobok piacra, ami népszerű lesz. Eddig minden termékemet nagyon szerették a vevők J

 

- Mi az a tulajdonsága az általad készített Csodáknak, amiért a vásárlóid újra és újra visszatérnek Hozzád, vagy ajánlanak Téged az ismerőseinek?

 

Azt hiszem az, hogy csak tökéletes terméket adok ki a kezemből. A kozmetikumok terén sajnos nagyon gyakori, hogy egy igazi hatóanyag használata mellett töltőanyagokkal vannak tele a termékek. Én arra törekszem, hogy csak jóminőségű, natúr, bio alapanyagokból gyártsak olyan termékeket, amik tényleg segítenek az adott problémán és nem csak látszólag.


- Hogyan képzeled el magad, és a vállalkozásod jövőjét 5-10 év múlva?

 

Nagy álmom, hogy a termékek alapanyagául szolgáló bio gyógynövényeket is én termesszem és dolgozzam fel, sőt szeretnék létrehozni egy olyan kis központot, ahol a családok együtt kapcsolódhatnak ki, miközben növények között vannak, alkotnak és mondjuk képzik magukat a gyógynövények vagy a természetes babaápolás terén.

Van-e valami, amin változtatni szeretnél annak érdekében, hogy még többen megismerjék a neved?

Nincsen. Elégedett vagyok a termékeimmel és mivel mások is azok, ezért szájról-szájra terjed a márka J


- Mi a mottód, vagy hitvallásod, ami a legjobban jellemez Téged, és a vállalkozásod?

 

„...ez csak természetes!”

Share on Facebook
Please reload

HÍREK

Feltételek

- ÁSZF

ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

COPYRIGHT © 2019 FEMINI BOX | MINDEN JOG FENNTARTVA